יום חמישי , אפריל 25 2024
heen
דף הבית / עדויות / ורדה – מצאה שלום עם אלוהים

ורדה – מצאה שלום עם אלוהים

ורדה – מצאה שלום עם אלוהים

שלום שמי ורדה. נולדתי למשפחה מרוקאית מסורתית, קיימנו את כל חגי ישראל ושמירת שבת. את החגים ושמירת השבת שמרתי בגלל אבי. האיסורים היו קשים בבית.

בעלי ואני רוחניים, חיפשנו את האמת, הלכנו לכל מיני הרצאות בנושאי דת. בניהם קבלה, הלכנו מרב ספרדי, לרב אשכנזי, קראנו חומר מקראי עם פירושים בצימאון רב אך לא קיבלתי תשובות לשאלות. האכזבה היתה גדולה.

באיזה שלב הצעתי לבעלי שנחזור בתשובה, ושנצטרף לקבוצת חב”ד שהם לא דת קנאית אלא דת נורמאלית עם ערכים, אך בעלי סירב.

ערב אחד דפקו בדלת עם ספרי תורה, נציגים של עדי יהווה, ושאלו האם יהיה סוף למלחמות בעולם? עניתי שלא נראה לי שיהיה סוף למלחמות. אך הם הפתיעו אותי ואמרו שבתורה כתוב שיהיה סוף למלחמות ולרוע. זה עניין אותי ולכן רציתי מאוד לדעת איפה זה כתוב בתנ”ך וכך התחלתי ללמוד אתם את התורה.

אני חייבת לציין שזו הפעם הראשונה שהרגשתי טוב ושבעת רצון ממה שאני לומדת. גיליתי דברים יפים בתורה, מה שלא למדתי בבית הספר, ואף לא במסורת היהודית. מצד אחד שמחתי, מצד שני היה מעורב בזה הברית החדשה מה שנחשב ללא יהודי ושייך לנצרות. וחשבתי שאני מכעיסה את אלוהים ושהוא לא אוהב את זה בתור יהודיה, ואני אוהבת את אלוהים מאד והוא חשוב לי. סירבתי בכל תוקף ללמוד עם הברית החדשה. אך הבנתי מאוחר יותר, תוך כדי לימוד ומתוך הכתובים והנבואות, שללא הברית החדשה זה כמו בנין ללא יסודות, נופלים מיד, ומחטיאים את המטרה של אלוהים. הבנתי גם שזוהי היהדות האמיתית עם הברית החדשה. המשיח היהודי הגיע מזמן.

קיבלתי אומץ, לא חשבתי לרגע מה יגידו עלי, או ניתוק מחברים, או ניתוק ממשפחה, השמחה היתה כל כך גדולה, שלא חשבתי לרגע על המחיר שאצטרך לשלם. התגלית בתורה ענתה לי על כל הציפיות בחיים. אמרתי למורה שלימדה אותי אני רוצה לעלות לגג ולצעוק המשיח הגיע.

בינתיים גילינו בעלי ואני שעדי יהווה שאיתם למדנו את המקרא, משתמשים בכתובים לתועלתם האישית. ולכן החלטנו להתנתק מהם. ידעתי שזו האמת הברית החדשה שאלוהים כרת עם עם ישראל, לא עם עדי יהוה.

כשהתנתקנו, היה חסר לי מאוד אסיפות, מזון רוחני ולהלל שירי תהילה לאלוהים. לכן המשכתי לחפש באתרי אינטרנט משיחיים כדי להתחזק ולהמשיך לשמוח. בעלי ואני מצאנו את הקהילה ביפו. מצא חן בעיננו , ישר ולענין זה מה שצריך בן אדם, אמת!.

היום בעלי אני וילדי, לומדים להתהלך עם אלוהים בעזרתו, תודה לאל.

חזרה

עדויות נוספות:

אילן – מצא אוצר בכלי חרס
סיפורה של איזָבל – מהכנסייה הקתולית לקהילה המשיחית
חיפוש אחר חיי נצח – סיפורו של ירון
כיצד מצאתי את הדרך לאלוהים – מאת רבקה ל. יהודיה משיחית
ורדה – מצאה שלום עם אלוהים
צבי – כיצד הגעתי לאמונה בישוע המשיח
יהודיה משיחית מספרת כיצד החליטה להאמין בישוע

ראה גם

אדם – החופש האמיתי

אדם – החופש האמיתי “ותדעו את האמת והאמת תשחרר אתכם” (יוחנן ח:32) שמי אדם . …

כתיבת תגובה